OD SNŮ K REALITĚ

CHRONOLOGICKÝ NÁHLED

1991

Založení společnosti.

1993

Pan Guy Negre začíná pracovat na myšlence motoru s nízkými zplodinami a rotačním systémem. Aby bylo možné zjistit ceny akcií MDI, je přistoupeno k vyhodnocování patentů.

1994

Prototypy s nezávislými komorami. Optimalizace motorových cyklů.

1995

Testování prototypu motoru EV3 Bi-Energy. Benzín na dlouhé vzdálenosti a vzduch ve městě. Ujištění, že může být dosaženo nulového znečištění.

1996

Motor EV 3 je zamontován do vozidla série AX. První testy na silnici, první reportáže v TV.

1997

Koncepce vozidla s motorem na jeden druh energie, se snadným umístěním pod kapotu. Ukázky vozidla T0P(Taxi 0 Pollution). Dojezd se zvyšuje na 200km ve městě.

1998

Taxi T0P provádí okružní jízdy po ulicích francouzského města Brignolles. Různé reportáže, články v tisku a TV šoty. MDI koncept přitahuje pozornost množství expertů.

1999

Je definována strategie dalšího rozšiřování: výroba a prodejní řetězec bude vytvořen za pomoci koncesionářů/výrobců v malých produkčních jednotkách, schopných postavit mezi 2000 a 6000 aut za rok: to je koncept 'továren na klíč'. Různá technická vylepšení. Podepsány první kontrakty.

2000

Nákup pozemků a průmyslových budov. MDI se stěhuje do Nice. Příprava procesu sériové výroby a ověřování průmyslových přístrojů. Další technická vylepšení. Další patenty. Oficiální prezentace auta na vzduch (20. července, Barcelona). Worldwide Press Cabinet. Prodáno 23 továren na 4 kontinentech. 14.000 objednávek na auta ve Španělsku. Státní podpora od Generalitat de Catalunya.

2001

Začátek fáze homologace. Gabinete de prensa mundial. Toda Espańa reservada y cerca de 40 licencias de fabricación concedidas. Apoyo institucional. Instalación primeras fábricas. Začátek sériové produkce. 

1991 Beginning of long investigation.

Rotative engine of 12 cylinders in W. Guy Negre's invention.

SOUČASNOST A BUDOUCNOST

2001

Homologační proces. Vybavování centrální továrny na díly a první továrny na hotová auta. Začátek sériové produkce. Komerční nabídky vozidel. Celosvětové rozšíření továren. Výzkum průmyslového využití motoru na vzduch a další využití.

2002

Standardizace procesu současné stavby vozidel ve více továrnách. Průmyslová produkce v různých zemích. Aplikace motoru do průmyslových vozidel a pro veřejnou dopravu. Prodej patentu motoru na dvojí palivo. Výzkum a vývoj dalších využití motoru.

One of the MDI model.