TECHNICKÉ ÚDAJE

 Jednotný prostor s pěti místy (řidič + 4 pasažéři). 1 dveře boční pro nástup pasažérů a 1 dveře pro řidiče

 Řízení:

Ozubené převody

Nádrže:

Válce z termoplastu zpevněného uhlíkovými vlákny, homologováno. Kapacita: 300 litrů. Objem vzduchu: 90m3 při 300 barech.

Rozměry: Délka: 3.84 m / Šířka: 1.72 m / Výška: 1.75 m 

 Váha vozidla: Naložené 700 Kg.

Základní příslušenství:  - Systém pro čištění vzduchu vstupujícího do motoru.  - Systém rekuperace energie při zpomalování a brždění.  - Zabudovaný kompresor pro naplnění nádrží poháněný elektromotorem 5 Kw.  - Panel pro kontrolu parametrů vozidla přes PC.  - Integrovaný klimatizační systém.  Volitelné příslušenství:  - Přepážka mezi řidičem a pasažéry.

VÝKON

 Maximální rychlost:

130 Km/h

 Dojezd v městském provozu:

Průměrně 10 hodin: 200 až 300 Km.

Rychlost doplnění energie zabudovaným kompresorem připojeným do el. sítě:

 3 až 4 hodiny.

Rychlost doplnění energie na veřejné tlakovací stanici:

 2 až 3 minuty.

 

Křivka síly a momentu síly
Modrá křivka zobrazuje sílu motoru v koňských silách, červená moment síly v kg.m. Obě hodnoty jsou závislé na otáčkách motoru (spodní černá stupnice).
Jak je z grafu vidět, motor má velmi vysoký moment už od nízkých otáček (víc než 6 kg.m při 750 otáčkách). Je třeba říct, že při těchto nízkých otáčkách má motor stejný moment jako běžné typy spalovacích motorů.
Tato vysoká hodnota momentu zůstává až po přibližně 2.800 otáček.
Na druhou stranu je třeba říci, že konvenční motory pracují s maximálním výkonem až při 3.500 otáčkách.

 

Graf výkonu a dojezdu jako funkce rychlosti
Zelená křivka nám ukáže dojezd v Km, zvolíme-li si rychlost. Například, pro 50 Km/h je dojezd 324 Km.
Červená křivka ukazuje výkon motoru v koňských silách (HP), v závislosti na rychlosti. Červený bod ukazuje, že pro průměrnou rychlost 50 Km v hodině potřebuje vůz asi 3 HP.

Detail šasi a podvozku

Detail nádrží (pouze část)

 

Detail nádrží v podvozku